elliearoundtheglobe.blogg.se

FRUKOSTFANTAST

Publicerad 2013-04-30 12:25:59 i Allmänt

Jag vet att jag lägger upp bilder på min frukost hela tiden men det är verkligen dagens bästa måltid! Särskilt när man jobbar eftermiddag och kan lägga lite tid och energi på den. Idag blev det hembakta scones med sylt, fil med banan och hemgjord muesli (cocos,puffad havre, havregryn och knäckebitar) appelsinklyftor och en stor kopp grönt te. Fin blandning av nyttigt och onyttigt! Nu ska jag ställa mej med all disk (jäsp) och sedan cykla iväg till jobbet. Slutar tidigt ikväll så vi hörs då. Ha en bra dag gott folk!
 
I know I post photos of my breakfasts all the time but it really is the best meal of the day. Especially when you work the late shift and have time to put in some time and effort making it. Today I had homemade scones with jam, yoghurt with banana and homemade muesli (cocos, puffed oats, oatmeal and pieces of crispbread ) oranges and a big cup of green tea. Nice mix of healthy and unhealthy food! Now I´m gonna do the dishes (yawn) and then take the bike to work. I quit early today so I´ll see you all then. Have a nice day folks!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela