elliearoundtheglobe.blogg.se

Havin´ a good day

Publicerad 2013-04-11 20:25:14 i Allmänt

Det har varit en himla bra dag idag faktiskt, trots att jag inte har gjort något speciellt direkt. Den nya ljudboken jag börjat lyssna på på jobbet är riktigt spännande och gör att tiden går mycket snabbare. Mina arbetskamrater blir bara trevligare och trevligare och jag kikade in på gymet de har på jobbet i eftermiddags också. Slutade med att jag blev kvar där en timme och körde hårt innan jag cyklade de 8km hem. Känner mej full av energi. Härligt!
 
It´s been a real good day today actually, even though i haven´t really done anything special. The new book I´m listening to at work makes time pass so much quicker. My workmates are just getting nicer and nicer and I visited the gym they´ve got at work today too. I spent almost an hour there working out before I rode my bike back home, all the 8km. Feel so energetic. Awesome!
 
Nu kör jag på hårt med träning. Detta är kroppen jag ska ha tbx till sommaren!

Kommentarer

Postat av: nicole kestola

Publicerad 2013-04-12 08:09:44

roligt att din dag har varit bra :D

Svar: Jaa sånna dagar är ju aldrig fel att ha haha :D
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela