elliearoundtheglobe.blogg.se

SERIES

Publicerad 2013-04-12 20:21:24 i Allmänt

Sitter och försöker tänka ut vilken TV-serie jag ska titta på nu. Har kollat på true blood fram till tredje säsongen men nu börjar det bli lite segt så frågan är om jag ska börja kolla på en annan serie eller ge TB en chans till... Vill ju se Gossip girl, New girl, vampire diaries, Downton Abbey och så min nya favorit, Hollywood heights. Hehe någon som kan hjälpa mej bestämma mej?
 
Trying to figure out which TV-series I´m gonna watch now. I´ve been watchng True blood up until season three but now it´s starting to get rather boring so the question is if I should continue and give it a second chance or if I should start watching something else. I wanna watch gossip Girl, New girl, Vampie diaries, Downton Abbey and my new favorite Hollywood Heights. Anyone who can help me decide pleasee?
 
 

Kommentarer

Postat av: Isabella

Publicerad 2013-04-13 13:31:16

Skulle vilja, men jag klarar verkligen inte av serier!

Glöm inte att vara med i min tävling om att vinna ett snyggt iPhoneskal från Mr Gizmo. Jag drar vinnaren i morgon!
http://isabellaloof.se/2013/april/tavling-iphoneskal-fran-mr-gizmo.html

Postat av: janelle

Publicerad 2013-04-13 15:43:59

Va fin du är! :)

Svar: Taack, det där gjorde min dag! :)
None None

Postat av: L

Publicerad 2013-04-14 11:43:03

Har du inte sett alla hh avsnitt än ;)

Svar: joo alla som har kommit ut. Men det kommer ju en ny season snart!! :D
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela