elliearoundtheglobe.blogg.se

GÖTEBORG MED JOHANNA OCH MAJA <3

Publicerad 2013-02-19 22:12:17 i Allmänt

I söndags kväll kom jag fram till Göteborg där denna snygga tjej mötte upp mej på Starbucks och man fick härliga flashbacks från Englandtiden. 
 
Sen myste vi hemma hos Johanna i Västra bodarne á la Jane Austen style med filmen Persuasion. Så fin den var!
 
Käkar frukost i deras fina utbyggnad :)
 
Sen åkte vi in till Göteborg stad (vilket är första gången för mej haha) och träffade MAJA!!
 
 
Vi åt lunch på finaste lilla soppstället.
 
Så fint att hänga med er igen tjejer!! <3
 
Sen blev de fika BIG TIME på café i Haga, mitt absoluta favvoställe!!
 
Och sen bio, vi såg EGO som var riktigt bra, väldigt fin och så rolig!!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2013-02-20 17:47:11

Inte för att en ska kommentera sig själv, men jag måste säga att jag ser bedrövlig ut! Johanna söt som vanligt. Du fräsch som solen. Och jag, direkt kommen från världsmästerskapen i "ät så många doughnuts du kan". Svettig, tjock och jävligt glad. Fy fan. Haha. Det var iaf superduper stentrevligt att se dig igen! Hoppas vi ses snart darling! xx

Svar: Ojj ojj nämen här är det ju en kommentar! Förlåt att jag helt missat dethär! Du är kempeflott som vanligt Maja! Och jättehärlig. Åååh det är såkul att hänga med er, jag vill hälsa på snart igen!! Och ni borde komma hit en sväng i sommar, Tönsberg ska ju va Norges sommarstad number 1, a la båstadstil. Och så kör vi roadtrip i sverige! Jag längtar! Väldigt många utropstecken här haha men jag blir ju så glad av att ha sommarplaner med er! :D Jag har försökt att lägga till dej på skype förresten men kan inte, heter du majaspik? Puss på dej tjejen!! Du kan ju svara på min mail om du vill,[email protected]
Ps: Hur gåre med shawn inte Japan och frankrikeplanerna? ;) mihihi)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela