elliearoundtheglobe.blogg.se

IN LINKANPINKAN

Publicerad 2013-02-22 22:41:20 i Allmänt

Ojoj det har varit fullt upp här asså, vill ju hinna träffa alla vänner innan jag åker tillbaka till Tönsberg. Verkar som att vi har fått jobb på Gilde ett tag iallfall! :)
Här kommer en liten recap av veckan!
 
Hängde med Sofia i Onsdags och drog till Elsas för att frossa i kycklingwrap och fika...
 
På kvällen gick jag och hälsade på hos moster och kusin där mormor också va och fikade på fruktsallad. Behövde ingen mat den dagen haha. Lovisa sjöng och spelade ukulele och oboe. Så duktig du är!!!
 
 
Lovisas rum. Ser ni ett tema? Undrar vem som kan ha influerat de litegrann...
 
 
Igår träffade jag fina Em och fikade med henne på Espresso house en sväng <3
 
 
Sen kom Louisee min lilla gris och bjöd mej på hawaiipizza med kebabsås, SÅ GOTT! Så åkte vi hem till henne och var allmänt trötta och flabbiga och spealde in roliga filmklipp, dom kanske kommer upp här senare hehe...
 
Imorse åt vi brunch på mogna jordgubbar och färsk mango doppad i vaniljsås. GOTTTT
 
Sen åkte jag in och gick på massage, superskönt! Och verkligen välbehövligt, fabriksjobb sliter ju på kroppen...
Mamma och jag drog en runda på stan efter det och det blev en ny riktigt fin väska wihii :)
 
Nu ikväll har vi varit ute och ätit med familjen på Yogi, den indiska resturangen. myys! Jag och bror <3
 
Kusin och bror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela