elliearoundtheglobe.blogg.se

SPENDING THE DAY WITH AN OLD OLD FRIEND

Publicerad 2013-02-25 22:58:15 i Allmänt


Inte för att hon är särskilt gammal, Amanda. Men jag har känt henne i stort sett sedan hon föddes för sådär en 17 år sedan. Det blev lite fotografering gjord ute i trädgården där jag upptäckte att snön ÄNTLIGEN har börjat försvinna. Vårtecken!! Sedan drog vi till Espresso house. Usch jag borde verkligen inte komma hem och hälsa på för ofta, så mycket som jag fikar här haha! Nu är det film och snacks som gäller, imorrn kan det bli filminspelning om vi har tur... ni får höra mer i framtiden hehe. Inget seriöst dock!
Sov gott!
 
Not that she´s especially old, Amanda. But I´ve known her pretty much since
she was born around 17 years ago. We did take some photos out in the
garden where I discovered that the snow has finally started to melt away.
First sign of spring!! After that we went to Espresso House. I really gotta stay in
Norway and not come home and visit too often, I have fika way too much here!
now it´s time for a film and some snacks, tomorrow there might be some
moviemaking if we´re  lucky... You´ll hear more about this in the future haha.
Nothing serious though!
Sleep thight! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela