elliearoundtheglobe.blogg.se

WITH WALZ IN OSLO

Publicerad 2013-02-17 15:14:22 i Allmänt

Sitter på bussen påväg mot Göteborg nu. Förr när jag åkte buss hade jag på höjd min mobil med lite skitmusik med mej. Nu sitter jag här med Mumford and sons i mp3, är inne på facebookpå ipoden och uppdaterar bloggen på datorn. Jag är omringad av teknik haha. Men det gör det himla mycket roligar att sitta på bussen i fyra timmar iallfall!
 
Jag kte iallafall och hälsade på Malin Walz uppe i Oslo igår och vi gick på stan och "försökte" shoppa lite men det blev mest att vi babblade så tillsist gick vi och satte oss på ett café i sådär fyra timmar haha. Vi hade så mycket att catcha up med, vi har typ inte setts på två år! Det är galet! Men det kändes som vi bara picked up where we left off liksom, som om vi sågs igår. Så himla kul att hänga med dej Malin!! Idag hann vi åka förbi en superfin park också, vill lätt besöka den i sommarockså. Bilder kommer senare när jag har ettfungerande wifi, det går inte att ladda upp dom här på bussen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela