elliearoundtheglobe.blogg.se

FINALLY SOME PROGRESS...

Publicerad 2013-01-20 19:48:56 i Allmänt

Då har jag äntligen skrivit in mej på Proffice (bemanningsföretaget jag ska arbeta igenom) OCH fixat papprena på skatteverket. Äntligen har jag kommit någonstans! Det verkar lovande med jobb, tyvärr inte på den plats jag helst vill arbeta men det är möjligt att det behövs mer folk där till våren. Som det verkar nu kanske jag kan få fast heltidsanställning på ett företag som lagar mat åt bland annat färskdisken på ICA och det är dessutom möjligt att jag kan få jobba med mina flatmates vilket skulle va perfekt eftersom det är en bra bit att ta sej dit och hem så det skulle vara trevligt med sällskap. Vi får hoppas på det bästa nu!
 
Annars har jag mest gått långprommenader, kollat på film och hälsat på Anka såklart. Så nice att vi är i princip grannar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela