elliearoundtheglobe.blogg.se

LOVELY LOVELY DAY

Publicerad 2013-03-03 21:06:01 i Allmänt


Först blev det sovmorgon och när jag kikade ut genom fönstret så insåg jag att det var världens finaste väder ute. Jag och Hedda bestämde oss då för att picknick i solen på kajen med pannkakor och varm saft! Detta är verkligen min sorts väder! 
Imorrn blir det jobb på pannkaksfabriken, jag har en vecka till där innan jag får börja på köttfabriken. Har iallfall jobb de närmsta fyra veckorna så jag är överlycklig! :D
 
First I got to sleep in and then when I looked out the window I realized the weather was absolutely perfect. Hedda and I decided to have a picknic in the sun at the quay with pancakes and hot juice! This really is my kind of weather!
Tomorrow I´m gonna work at the pancake factory, I have another week there before I can start my new job at the meat factory. I´ve got a job for at least four weeks so I´m absolutely thrilled!
Vi var inte direkt ensamma på kajen. 
 
Skönt att softa i solen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela