elliearoundtheglobe.blogg.se

PARTYPARTY

Publicerad 2013-03-17 16:39:06 i Allmänt

Det blev lite mer än bara after work häng igår vilket var jäkligt nice. Det var så himla kul att göra något annat än att jobba och sova! Kommer att få lida för det imorgon eftersom jag fortfarande är väldigt trött och jag ställs förmodligen inför ännu en 60 timmars lång arbetsvecka... Men det var det värt! 
Här kommer en bildbomb från gårdagen, vi körde på den vanliga stilen att ta med kameran och låta alla på festen ta kort. Bästa sättet att dokumentera fester, får så galet många roliga kort!
 
There was a little more going on than just an after
work chill out yesterday which was damn nice.
It was so much fun just doing something other
than working and sleeping! I´ll probably pay for
it tomorrow though  since I´m still tired and   I´m 
facing another 60 hour long work week... But it
was so worth it!
Here´s a pic bomb (swedish expression hehe)
from yesterday, we left the camera on the table for
everyone to use like we usually do. It´s the best way
to document a party, you always get loads of hilarious
pics that way!   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela