elliearoundtheglobe.blogg.se

COSY AFTERNOON

Publicerad 2013-05-24 19:46:43 i Allmänt

Jennika och jag gav oss ut lite spontant på byns gator igår och ended up på ett café med supermysig innergård. Medelhavskänsla typ :) Jennika provade sin nya kamera och satt och fotade mej medan vi pratade, haha vilka miner jag gör när jag pratar?? Sen vandrade vi runt en liten sväng. Häärligt! 
Nu är det fredag och HELG och jag ska laga mangochutneybiffar med sambal lorek yogurt och potatisklyftor!
Go helg!
 
Jennika and I went on a spontaneous walk down in the village yesterday and ended up at a café with a super cosy courtyard. Sort of a Mediteranean feel to it :) Jennika tried out her new camera and took photos of me while we were talking, haha omg the faces I make when I speak?? After that we took a stroll in town. AWESOOME!
Now it is Friday and weeekend and I´m gonna make mango chutney steaks with sambal lorek yoghurt and pommes chateu!
Have a nice weekend!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela