elliearoundtheglobe.blogg.se

LEDIG DAAAG

Publicerad 2013-05-01 17:19:06 i Allmänt

Men eftersom det är en röd dag så är såklart ALLTING stängt här, till och med söndagsöppna caféer, så det blev inget caféhäng och bokskrivande för min del. Får nästan dåligt samvete av jag bara sitter och glor på avsnitt efter avsnitt av Gossip girl. Men det är ju så addictive! Har iallfall hunnit baka en ny runda scones som var så löjligt goda att jag åt tills jag ville kräkas haha. Har till och med hunnit plugga lite franska, vill inte glömma bort dom få språk jag kan! Nu ska jag ta och röra på fläsket litegrann, magövningar med jeffrey campbell skor i all sin ära men man måste ju få till lite konditionsträning också.
 
I have the day off today since it´s a holiday but of course that also means that everything is closed here, even the cafés that are usually open on sundays, so there has been no chilling at a café and writing on my book. I just sit around watching Gossip girl and feeling bad about it. But it´s so adictive! At least I´ve made a new round of scones that are so riddiculously tasty I ate until I wanted to puke haha. I even studied some French I don´t want to forget the few languages I actually can speak! Now I´m gonna go out for a walk, stomach excercises with jeffrey campbell shoes in all their glory but I have to have some fitness training too.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela