elliearoundtheglobe.blogg.se

LÖRDAGSMYS

Publicerad 2013-05-04 18:09:06 i Allmänt

Slutade klockan 20.30 igår och började 06.00 imorse, inte mycket sömn där inte. Men mer klirr i kassan iallfall så då är det värt att släpa sej upp en lördagmorgon för att åka till jobbet. Det var lugnt på jobbet idag också, jobbade mycket själv vilket är det bästa för då slipper man krocka med alla andra vid etikettmaskinerna. Och så kan man gå runt och sjunga högt för sej själv haha. Nu ska jag snart gå och handla och så ska jag och Jennika baka en chokladtårta till kvällens mys. MUMS! Imorrn blir det iallfall en ledig dag oh förhoppningsvis fint väder. 
Ha en go helg folk!
 
Finished work at 20.30 yesterday eveningen and started 06.00 this morning, not much sleep there. But cash is king so it was worth it getting up at that time to go to work. It was very peaceful at work today as I worked alone most of the time. I prefer that since I do not have to bump in to my collegues in the aisle all the time. And I can walk around and sing along to the radio without people staring haha. Now I´m gonna go and do some grocery shopping and then Jennika and I are gonna bake a chocolate cake for tonight´s movie time. YUMMIE! Tomorrow I have the day off and hopefully the weather will be good.
Have a nice weekend folks!
 
My old teachers just posted this on facebook. I can´t believe it has been almost a year since I graduated from high school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela