elliearoundtheglobe.blogg.se

TIME FOR AN UPDATE!!

Publicerad 2013-05-19 23:39:40 i Allmänt

Heregud nu har jag slagit alla rekord i dålig uppdatering. Men för att vara ärlig så hände det inget spännande förren iförrgår, 17 maj. Och då var jag så upptagen med att fira den dagen att jag inte hade tid att uppdatera. De två senaste dagrana har jag dessutom spenderat i solen i bikini vid havet eftersom det har varit typ 24 grader här. SÅÅ UNDERBART! Precis vad jag behövde! 
Tyvärr är de bästa bilderna från 17 Majfirandet på Eriks kamera så jag hoppas på att kunna läggain dom imorrn. Men här kommer några iallfall och ett par solbilder på köpet :)
 
Omg I have broken all records when it comes to infrequent updates. But to be honest nothing exciting happened until the day before yesterday, May 17th (the Norweigan independence day. Yup that´s right, they celebrate their independence from us swedes haha) I was really busy celebrating that day and the last couple of days I´ve spent in the sun by the sea in a bikini since the temperature has been around 24C (75F) SOOO WONDERFUL! Exactly what I needed!
Unfortunately the best pics from the independence day celebration are on Erik´s camera so I hope I can update with those tomorrow. But here are some anyways with a couple of sun pics too :)
 
The child procession, all schools in the district participates and EVERYONE watches.
 
Chilled out with some friends on the Castle Hill.
 
Bikini!!
 
It´s absolutely beautiful down by the sea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en knäpp och glad tjej på 20 år som tog studenten förra året. Jag är från Linköping men bor och arbetar för tillfället i Tønsberg, Norge. I höstas bodde jag i Brighton, England och studerade vid University of Sussex. I höst flyttar jag till Nya Zealand. Snacka om attt jag är taggad!!! Till vardags gillar jag att resa(!!), glo på TV-serier, hänga med vännerna och dra en runda på bargatan. Och så shopping såklart! Följ mina äventyr världen över här på bloggen!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela